1 877,00 zł
Obowiązek sprawdzenia zawartości przesyłki przy kurierze - tylko przed pandemią Covid-19
Sprawdzenie zawartości przesyłki na wypadek niekompletnego lub uszkodzonego towaru, w obecności kuriera to najwygodniejsza i wiarogodna forma potwierdzenia zamówienia. Obowiązek udostępnienia takiej opcji spoczywał na każdym przewoźniku i był świetną formą zabezpieczenia dla kupujących w sieci.
Niestety, wraz z nadejściem pandemii Covid-19 firmy transportowe zmieniły politykę dostarczania paczek, a ta nigdy nie wróciła do dawnych standardów. Aktualnie kurierzy podając różne tłumaczenia odmawiają sprawdzenia zawartości przed zapłaceniem pobrania i nie zgadzają się czekać na weryfikacje przesyłek opłaconych z góry. Jak sobie radzić w takich sytuacjach? Kluczowa jest atrakcyjna, prokonsumencka postawa sklepów internetowych. Poniżej opisujemy zasady weryfikacji przesyłek obowiązujące w sklepie gwarancjacen.pl.
Nawet 3 dni na weryfikacje!
Doskonale rozumiemy specyfikę naszej branży. Telewizor bez widocznych uszkodzeń fizycznych może się okazać niesprawny dopiero po zamontowaniu i uruchomieniu. Lodówka po wniesieniu i rozpakowaniu powinna odstać kilka godzin przed jej uruchomieniem, wcześniej nie da się określić czy jest sprawna.
Nasi klienci mogą się cieszyć swobodą odbierania przesyłek kurierskich dzięki 72-godzinnemu okresowi weryfikacji przesyłki! Bez potrzeby sporządzania protokołu szkody. Wszystkie formalności rozwiązujemy sami, potrzebujemy jedynie informacji o uszkodzeniu, zdjęcie lub firm ukazujący wadę oraz informacje, jakie rozwiązanie problemu będzie satysfakcjonujące.
Przesyłka uszkodzona, niekompletna lub niezgodna z opisem, co teraz?
Przekaż nam szczegóły dotyczące zdarzenia a my zajmiemy się wszystkimi formalnościami. Bez konieczności tworzenia protokołu szkody, bez skomplikowanej reklamacji do przewoźnika. Zamówienia o wartości mniejszej niż 1.000 zł wysyłamy ponownie z usługą odebrania poprzedniej przesyłki. Droższe towary najpierw odbieramy a następnie wysyłamy ponownie nowe.
Sami tworzymy protokoły szkody oraz zgłaszamy reklamacje. Cały proces zwykle trwa od 1 do 3 dni roboczych.
Dodatkowa pomoc
Dokładamy wszelkich starań, by powyższe instrukcje oddawały aktualny stan oraz listę procedur.
Jeżeli pomimo artykułu masz dodatkowe pytania Zadzwoń do nas 730-860-006 lub Napisz do nas na bok@gwarancjacen.pl